МГО «Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров’я» в рамках реалізації проекту «Тобі слід знати про туберкульоз!»  що фінансується  Міжнародним благодійним фондом «Альянс громадського здоров’я» та Міжнародною громадською організацією «Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров’я» оголошує конкурс на послуги  ІТ спеціаліста для обслуговування офісної техніки та підтримки роботи веб-сайту організації.

Основні функції ІТ спеціаліста:

  1. Обслуговування програмного забезпечення
  2. Встановлення оновлень на сервер
  3. Розміщення інформації на сайті організації
  4. Резервне копіювання та оновлення програмного забезпечення сайту та серверу
  5. Консультації користувачів-співробітників LHSI в кількості 10 чол.
  6. Допомога у роботі з прикладним програмним забезпеченням
  7. Консультування у підборі техніки з метою закупівлі для офісу
  8. Опрацювання можливостей отримання безкоштовного програмного забезпечення для організації

Вимоги до кандидатів:

Досвід роботи  – від 3 років за фахом.

Вища  освіта за фахом.

Володіння мовами: українською, російською.

Особисті риси: комунікабельність, доброзичливість, порядність, відповідальне ставлення до завдань.

Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг

Упродовж року з 25 березня 2018 р. по 31 грудня 2018 року.

Постачальник може надіслати на розгляд, такі документи:

  •    рахунки-фактури з підписом відповідальної особи та печаткою організації /ФОП (якщо є);
  • офіційні листи-відповіді організацій учасниць місцевої закупівлі з повною інформацією про відповідний товар з підписом відповідальної особи та печаткою організації/ ФОП (якщо є);
  • прайс-листи від постачальників з повною інформацією про відповідний

товар з підписом відповідальної особи та печаткою організації/ ФОП (якщо є).

Прохання взяти до уваги наступне: Закупівля товарів та послуг, передбачених предметом закупівлі, здійснюється без ПДВ (згідно положень п. 26 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2013 р. № 284, оскільки витрати здійснюються в рамках грантів проекту Глобального фонду, наданих відповідно до програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні).

Цінові пропозиції повинні супроводжуватись повним пакетом документів, які підтверджують правовий статус постачальника:

  • Підприємства (ТОВ, ВАТ, ЗАТ, Приватні підприємства тощо) копії свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Довідка зі статистики про види діяльності за КВЕД.
  • Фізична особа - підприємець (ФОП) на єдиному податку – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Свідоцтво чи Витяг про єдиний податок
  • Фізична особа - підприємець (ФОП) на загальній системі оподаткування – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

Кінцевий термін подання пропозицій – 23  березня  2018 року. Подання пропозицій продовжено до 11.04.2018 року.

   на тел./факс (044) 285-08-45 або на електронну пошту: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. Контактна особа – адміністративно-фінансовий менеджер Коваленко Наталія. Тел. 095-337-94-57
Поштова адреса для листів: 01133, м. Київ, б-р Лесі Українки, 34, 2-й під’їзд. оф. 213.

Будемо вдячні за ваші пропозиції!! !  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

МГО «Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров’я» в рамках реалізації проекту «Тобі слід знати про туберкульоз!» що фінансується Міжнародним благодійним фондом «Альянс громадського здоров’я» та Міжнародною громадською організацією «Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров’я» оголошує місцевій тендер щодо постачальника канцелярського приладдя та господарчих товарів.

Характеристики товару:

  1. Ручки кулькові автоматичні
  2. Олівці прості
  3. Гумки
  4. Скоби до степлерів розміром 24/6 та 23/10
  5. Маркери кольорові
  6. Блокноти для працівників BRUNNEN.
  7. Папір А 4(Standart)
  8. Конверти різні (Конверт DL (110х220мм) белый СКЛ (термоупаковка) Конверт С5 (162х229мм) белый СКЛ.
  9. Скрепки
  10. Точилки для олівців
  11. Краска штемпельна 28мл красная (7011-красн) і Краска штемпельная 28мл синяя (7011-син).
  12. Файли 40мкр
  13. Папка -швидкозшивач на пружині
  14. Папка -швидкозшивач (плівка прозора)
  15. Папка реєстратор 7 мм
  16. Папка реєстратор 10 мм
  17. Клей олівець 25 гр

Хоз товари:

  1. Паперові рушники
  2. Туалетний папір
  3. Гумові рукавички
  4. Насадка на швабру
  5. Різні тряпки для прибирання
  6. Мусорні пакети на 60 і 35 літрів
  7. Рідкі миючі засоби для миття полу, стікол та вікон, та посуду.
  8. Губки для миття посуду.
  9. Рідке мило для рук.

Будь ласка включайте в свої пропозиції вартість доставки!!!!    

Прохання взяти до уваги наступне: Закупівля товарів та послуг, передбачених предметом закупівлі, здійснюється без ПДВ (згідно положень п. 26 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2013 р. № 284, оскільки витрати здійснюються в рамках грантів проекту Глобального фонду, наданих відповідно до програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні).

Ціни на комерційних пропозиціях мають бути без ПДВ. Перевага віддається постачальникам без ПДВ.

(перерахування коштів Постачальнику буде здійснюватися без ПДВ).

Постачальник може надіслати на розгляд, такі документи:

  •    рахунки-фактури з підписом відповідальної особи та печаткою організації /ФОП (якщо є);
  • офіційні листи-відповіді організацій учасниць місцевої закупівлі з повною інформацією про відповідний товар з підписом відповідальної особи та печаткою організації/ ФОП (якщо є);
  • прайс-листи від постачальників з повною інформацією про відповідний

товар з підписом відповідальної особи та печаткою організації/ ФОП (якщо є).

Цінові пропозиції повинні супроводжуватись повним пакетом документів, які підтверджують правовий статус постачальника:

  • Підприємства (ТОВ, ВАТ, ЗАТ, Приватні підприємства тощо) копії свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Довідка зі статистики про види діяльності за КВЕД.
  • Фізична особа - підприємець (ФОП) на єдиному податку – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Свідоцтво чи Витяг про єдиний податок
  • Фізична особа - підприємець (ФОП) на загальній системі оподаткування – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

Кінцевий термін подання пропозицій – 10 квітня 2018 року на тел./факс (044) 285-08-45 або на електронну пошту: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. Контактна особа – адміністративно-фінансовий менеджер Коваленко Наталія. Тел. 095-337-94-57
Поштова адреса для листів: 01133, м. Київ, б-р Лесі Українки, 34, 2-й під’їзд. оф. 213.

Будемо вдячні за ваші пропозиції!! ! Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Оголошення про місцевий тендер на постачальника масок медичних одноразових тришарових.

МГО «Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров’я» в рамках реалізації проекту «Тобі слід знати про туберкульоз!» що фінансується Міжнародним благодійним фондом «Альянс громадського здоров’я» та Міжнародною громадською організацією «Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров’я» оголошує місцевій тендер щодо постачальника масок медичних одноразових в кількості 450 уп. по 50шт..

Характеристики товару:

Маски медичні одноразові;

Гіпоалергенні;

Тришарові;

На гумових петлях;

З гнучким носовим фіксатором.

Необхідна кількість– 450 упаковок по 50 шт. в упаковці.

Будь ласка включайте в свої пропозиції вартість доставки!!!!    

Ціни на комерційних пропозиціях мають бути без ПДВ.

Постачальник може надіслати на розгляд, такі документи:

  • рахунки-фактури з підписом відповідальної особи та печаткою організації /ФОП (якщо є);
  • офіційні листи-відповіді організацій учасниць місцевої закупівлі з повною інформацією про відповідний товар з підписом відповідальної особи та печаткою організації/ ФОП (якщо є);
  • прайс-листи від постачальників з повною інформацією про відповідний товар з підписом відповідальної особи та печаткою організації/ ФОП (якщо є).

Прохання взяти до уваги наступне: Після вступу в дію механізму реалізації норми пункту 26 підрозділу 2 ХХ Податкового кодексу України , затвердженого Постаново Кабінету Міністрів України від 17 квітня 2013 р. № 284, наша Організація зобов’язана закуповувати товари/ послуги без ПДВ.

(перерахування коштів Постачальнику буде здійснюватися без ПДВ).

Цінові пропозиції повинні супроводжуватись повним пакетом документів, які підтверджують правовий статус постачальника:

  • Підприємства (ТОВ, ВАТ, ЗАТ, Приватні підприємства тощо) копії свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Довідка зі статистики про види діяльності за КВЕД.
  • Фізична особа - підприємець (ФОП) на єдиному податку – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Свідоцтво чи Витяг про єдиний податок
  • Фізична особа - підприємець (ФОП) на загальній системі оподаткування – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

Кінцевий термін подання пропозицій – 14 березня 2018 року на тел./факс (044) 285-08-45 або на електронну пошту: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. Контактна особа – адміністративно-фінансовий менеджер Коваленко Наталія. Тел. 095-337-94-57
Поштова адреса для листів: 01133, м. Київ, б-р Лесі Українки, 34, 2-й під’їзд. оф. 213.

Будемо вдячні за ваші пропозиції!! ! Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

МГО «Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров’я» в рамках реалізації проекту «Тобі слід знати про туберкульоз!» що фінансується Міжнародним благодійним фондом «Альянс громадського здоров’я» та Міжнародною громадською організацією «Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров’я» оголошує місцевій тендер щодо друкарських послух, а саме:

Параметри друку - колір друку - чорний, щільність паперу 100/м2 офсет, формат А-5, друк 1+0.

Передбачається друк, двома частинами.

-          Анкета учасника програми - формат листа А-5 в кількості 51 000 шт..

-          Направлення на діагностику та лікування - формат листа А-5 в кількості 17 000 шт..


Постачальник може надіслати на розгляд, такі документи:

  •    рахунки-фактури з підписом відповідальної особи та печаткою організації /ФОП (якщо є);
  • офіційні листи-відповіді організацій учасниць місцевої закупівлі з повною інформацією про відповідний товар з підписом відповідальної особи та печаткою організації/ ФОП (якщо є);
  • прайс-листи від постачальників з повною інформацією про відповідний

товар з підписом відповідальної особи та печаткою організації/ ФОП (якщо є).

Будь ласка включайте в свої пропозиції вартість доставки!!!!      

Ціни на комерційних пропозиціях мають бути без ПДВ.

Прохання взяти до уваги наступне: Після вступу в дію механізму реалізації норми пункту 26 підрозділу 2 ХХ Податкового кодексу України , затвердженого Постаново Кабінету Міністрів України від 17 квітня 2013 р. № 284, наша Організація зобов’язана закуповувати товари/ послуги без ПДВ.

(перерахування коштів Постачальнику буде здійснюватися без ПДВ).

Цінові пропозиції повинні супроводжуватись повним пакетом документів, які підтверджують правовий статус постачальника:

  • Підприємства (ТОВ, ВАТ, ЗАТ, Приватні підприємства тощо) копії свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Довідка зі статистики про види діяльності за КВЕД.

  • Фізична особа - підприємець (ФОП) на єдиному податку – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців

  • Свідоцтва про єдиний податок

  • Фізична особа - підприємець (ФОП) на загальній системі оподаткування – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

Кінцевий термін подання пропозицій – 02 березня 2018 року на тел./факс (044) 285-08-45 або на електронну пошту: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. Контактна особа – адміністративно-фінансовий менеджер Коваленко Наталія.

Тел. 095-337-94-57
Поштова адреса: 01133, м. Київ, б-р Лесі Українки, 34, 2-й під’їзд. оф. 213.

Будемо вдячні за ваші пропозиції!!!

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Оголошення про тендер на постачання комп’ютерного та офісного обладнання.

МГО «Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров’я» в рамках реалізації проекту «Тобі слід знати про туберкульоз!» що фінансується Міжнародним благодійним фондом «Альянс громадського здоров’я» та Міжнародною громадською організацією «Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров’я» оголошує місцевій тендер щодо постачальника комп’ютерного обладнання в кількості 4-х одиниць за такими характеристиками, а саме:

  • Спецификация техники:

    Диагональ экрана 15.6"
    Тактовая частота процессора 1.6 ГГц
    Жесткий диск HDD
    Объём накопителя HDD, ГБ500
    Тип ОЗУ DDR3
    Объем ОЗУ, ГБ 4


Постачальник може надіслати на розгляд, такі документи:

  • рахунки-фактури з підписом відповідальної особи та печаткою організації /ФОП (якщо є);
  • офіційні листи-відповіді організацій учасниць місцевої закупівлі з повною інформацією про відповідний товар з підписом відповідальної особи та печаткою організації/ ФОП (якщо є);
  • прайс-листи від постачальників з повною інформацією про відповідний
  • товар з підписом відповідальної особи та печаткою організації/ ФОП (якщо є).

Будь ласка включайте в свої пропозиції вартість доставки!!!!      

Ціни на комерційних пропозиціях мають бути без ПДВ.

Прохання взяти до уваги наступне: Після вступу в дію механізму реалізації норми пункту 26 підрозділу 2 ХХ Податкового кодексу України , затвердженого Постаново Кабінету Міністрів України від 17 квітня 2013 р. № 284, наша Організація зобов’язана закуповувати товари/ послуги без ПДВ.

(перерахування коштів Постачальнику буде здійснюватися без ПДВ).

Цінові пропозиції повинні супроводжуватись повним пакетом документів, які підтверджують правовий статус постачальника:

  • Підприємства (ТОВ, ВАТ, ЗАТ, Приватні підприємства тощо) копії свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Довідка зі статистики про види діяльності за КВЕД.

  • Фізична особа - підприємець (ФОП) на єдиному податку – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців

  • Свідоцтва про єдиний податок

  • Фізична особа - підприємець (ФОП) на загальній системі оподаткування – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

Кінцевий термін подання пропозицій – 02 березня 2018 року до 14.00 години на тел./факс (044) 285-08-45 або на електронну пошту: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. Контактна особа – адміністративно-фінансовий менеджер Коваленко Наталія.
Поштова адреса: 01133, м. Київ, б-р Лесі Українки, 34, 2-й під’їзд. оф. 213.

Будемо вдячні за ваші пропозиції!!!

Сторінка 1 із 4

LHSI Facebook

Карта соціальних послуг для сімей та дітей ВПО

© 2018 LHSI. All Rights Reserved.